reklama

Nepozvaný hosť

Mám rada jeseň. Zo stromov padajú farebné listy a zrelé orechy. Ukladám ich do komory. Dni sa krátia, prichádza čas, večerných posedení s priateľmi. Len niekedy príde aj ten, ktorého nevolám. Niekedy...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Keď fúka vietor a mračí sa obloha,

vtedy prichádza.

Smútok jesenný. 

a

Zastane vo dverách...

aaa
aaa 

Možno chce len pohladiť

aaaaa
aaaaa 

a pomaličky, pomaly...

bb
bb 

schovať sa mi do dlaní.

bbb
bbb 

No, možno príde aj kúzelník

a na chvíľu pričarí,

aa
aa 

teplo letných dní.

i
Zdeňka Javorská

Zdeňka Javorská

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hovorili mi, že si mám zložiť tie ružové okuliare. Stále ich mám, len trochu vybledli. Zoznam autorových rubrík:  fotobríbehmedzi ľuďmimoje láskytaké malé príbehyobrázkyvidené a odpočuténielen o kvetochRozprávky starej matereSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu