reklama

Astry

Keď som bola malé dievča, tak prvého septembra, som išla do školy. V pekných šatách, v ruke kvety z našej záhrady. Aj teraz kvitnú...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

Astry

a

 nežné,

b

zasnívané,

c

tajomné

d

aj žiarivé.

e

Keby som bola malé dievča, nešla by som dnes do školy.

Na hlave by som mala venček a hľadela do vody.

f
Zdeňka Javorská

Zdeňka Javorská

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hovorili mi, že si mám zložiť tie ružové okuliare. Stále ich mám, len trochu vybledli. Zoznam autorových rubrík:  fotobríbehmedzi ľuďmimoje láskytaké malé príbehyobrázkyvidené a odpočuténielen o kvetochRozprávky starej matereSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu