reklama

Chcete ten prášok?

Každý deň na mňa padajú z našej poštovej schránky. Veselé a farebné letáky. Už ich ani nečítam, balím do nich šupky, keď čistím zemiaky. Keď idem na nákup, tak sa nechám radšej prekvapiť. A to sa tým veľkým obchodom aj darí. Veď koho by to nepotešilo, keď vidí, aké majú zľavy!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Po dlhej zime viac periem. Teplé bundy, hrubé deky, odložiť ich treba čisté. Veď to poznáte. Potrebujem dokúpiť aj niečo na tepovanie...

Majú toho plné regály. Len si vybrať...z akcie.

„Kúpte si Ariel!“

Červená cenovka sa smeje. Veľký balík za tri stovky. No nekúpte!

Potom príde to pravé prekvapenie.

Mám zaplatiť v eurách, 12,99. To teda, nie!

„Ale ja to mám tak v pokladni...chcete ten prášok?“

„Samozrejme, ale za 9,99.“

„Tak s tým choďte na Informácie!“

Idem. A po ceste ešte beriem aj tú veselú cenovku, čo klame.

„Zavoláme do drogérie!“

Oni volajú, ja čakám...

„Nikto tam už nie je...a ten prášok, ten chcete?“

Teda neviem, v čom tá pani perie, ale ja dávam do práčky prací prášok..

Prikývnem.

„Tak choďte ku pokladni, kde zaplatíte tú pôvodnú cenu, prinesiete mi blok a ja vám rozdiel vrátim.“

Aké jednoduché!

Len neviem, prečo sa tu motám ako tá sliepočka z rozprávky...

 

 

Zdeňka Javorská

Zdeňka Javorská

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hovorili mi, že si mám zložiť tie ružové okuliare. Stále ich mám, len trochu vybledli. Zoznam autorových rubrík:  fotobríbehmedzi ľuďmimoje láskytaké malé príbehyobrázkyvidené a odpočuténielen o kvetochRozprávky starej matereSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu