reklama

Chlieb náš každodenný

Rada varím a teším sa, keď ostatným chutí, ale nemám rada, keď sa mi po kuchyni niekto motá. A najhorší je hladný chlap.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (31)
Obrázok blogu

Aj teraz pred sviatkami.

V hrncoch vyváram dobroty a on sa mi pletie pod nohy. Hovorím mu, ešte trochu vydrž a zober si len tak niečo s chlebom.

Kupujeme už balený a nakrájaný, ten sa tak nedrobí. Niekedy svetlý, ale aj ten tmavý, alebo so zrniečkami. Ja si v chlebe nevyberám, len môj muž, ten si na dobrý chlebík potrpí.

Pamätám si jeho úsmevy, keď prichádzal zo služobnej cesty s dvoma pecňami pod pazuchou. Dobre vedel, kde pečú ten najlepší.

Keď sme sa presťahovali, dlho hľadal obchod, kde by mu taký predali. Mal šťastie, jeden taký, celkom blízko, nedávno otvorili.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

V rádiu hrajú koledy, stromček máme ozdobený, dobré jedlo sa už varí... 

Môj muž sedí pri stole s celým pecňom chleba, čo nemá igelit.

Zdvihne ruku s nožom a urobí kríž.

Čas sa zastavil.

Aj moja mama tak žehnala chleba...

Tak, nech vám nikdy nechýba.

Zdeňka Javorská

Zdeňka Javorská

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hovorili mi, že si mám zložiť tie ružové okuliare. Stále ich mám, len trochu vybledli. Zoznam autorových rubrík:  fotobríbehmedzi ľuďmimoje láskytaké malé príbehyobrázkyvidené a odpočuténielen o kvetochRozprávky starej matereSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu