reklama

Záhrada

Kúpiť starší dom na dedine, bol nápad nášho dospelého syna. Nám by stačil na staré kolená aj malý bytík. Po dlhých debatách sme to vzdali. Sľúbil, že kúpime len taký, kde bude aj garáž pre otcove auto a malá dielnička a pre mňa malá záhradka, kde si posadím kvety.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (25)

Dom sme kúpili. Na dedine, taký starší, dielňu nemá, treba ju postaviť. S parkovaním tiež nie je problém, miesta pri dome je dosť. A záhradka? Tá je tiež. Trochu väčšia, ako mi sľúbil a keď vytrhám tú burinu, hádam aj kvety vykvitnú.

a

Do leta som toho veľa nestihla. 

1a
1a 

 

Na jeseň ma čakala väčšia robota. Vyčistiť pôdu okolo stromov, zrezať konáre. 

aaa
aaa 

 

Veľmi skoro prišla zima, nestihla som urobiť nové záhony na kvety.

b

Burina omrzla, tak som rozšírila aspoň chodník.

c

Zasadila som aj ruže, aby voňali, keď prídu deti. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
d

Je máj, stromy majú svieže šaty a záhrada novú lavičku.

e

Tak tu čakám.

Trochu smutná. 

Je deň matiek.

Zavolala som tej mojej, že som rada, že ju mám a nech je zdravá.

Aj mne volala dcéra, že mi želá všetko dobré. Aj ona je mama. Vnučka mi prezradila, že jej dala darček. Papierové srdiečko.

Večer dostávam aj jedno. Je čokoládové a od syna.

Ale čo som nečakala bol darček od manžela.

Aj mu vravím: Veď nie som tvoja mama!

Podáva mi balík. Trochu veľký, bonboniéra to nebude. 

Netrpezlivo trhám obal...čosi červené....

Trpaslík!

Taký gýč!

Má modré oči ako tatko, čo mi dávno odišiel ...

Aj sa tak smeje...

Opiera sa o kandeláber...

SkryťVypnúť reklamu
reklama
ff
ff 

Vitaj Láďo v mojej záhrade! 

Zdeňka Javorská

Zdeňka Javorská

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hovorili mi, že si mám zložiť tie ružové okuliare. Stále ich mám, len trochu vybledli. Zoznam autorových rubrík:  fotobríbehmedzi ľuďmimoje láskytaké malé príbehyobrázkyvidené a odpočuténielen o kvetochRozprávky starej matereSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu