reklama

Mami, kúp mi psíka!

Vonku sa zmráka, čerstvo napadaný sneh vŕzga pod nohami, rozžiarený výklad láka maličkého predškoláka prítulnými zvieratkami. Mama kývne hlavou, že napíše Ježiškovi a v duchu sa usmeje pri predstave ako si synček v spánku oprie hlávku o bieleho psíka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (45)

Plyšová hračka hreje, ale nešteká a už väčší školák zasa prosí:

„Kúp mi psíka, mami, ja sa o neho postarám."

Mama váha, zvieratko do paneláka... otec volá do Prahy, či tam majú šteniatka pre deti. Mali, tak si jedného adoptovali.   

Obrázok blogu

O pár dní už všetci doma vedia,

že lepší bol ten plyšový, čo nehryzie

Obrázok blogu

a nebehá po snehu.

Obrázok blogu

To je koniec príbehu.

A to šteňa?

To si zobrala do bytu moja dcéra, aj keď už mala doma okrem manžela a dvoch detí jedného psíka.

Po troch mesiacoch prišla pohroma, pri nasťahovaní do nového bytu im oznámili, že ten dom je iba pre ľudí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dospelé deti...telefón zvoní.

„Mami, nechceš psa, alebo radšej dvoch?“

Poviem otcovi, ale ako vysvetlím trom kocúrom a jednej mačke, že Jerry je ešte malý a ani trochu neškriabe?

f

 Kyra, tá nemá rada mačky,

Obrázok blogu

tak pôjde k bratovi.

Obrázok blogu

Dávame a sme obdarovaní.  

Obrázok blogu

Je čas vianočný,

čas pokoja a radosti...

Z neba padá vločka

psík má smutné očká

aj tie moje sú zahmlené.

u

Kým sa pohnú ľady 

na tých, čo tu nie sú s nami

pri vianočnom strome

s láskou spomíname.

Zdeňka Javorská

Zdeňka Javorská

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hovorili mi, že si mám zložiť tie ružové okuliare. Stále ich mám, len trochu vybledli. Zoznam autorových rubrík:  fotobríbehmedzi ľuďmimoje láskytaké malé príbehyobrázkyvidené a odpočuténielen o kvetochRozprávky starej matereSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu