reklama

Prichádzajú a nesú dary

do bielej krajiny, v tichom zimnom popoludní. Keď sa zotmí, nočný vietor, stopy v snehu, zaveje do rokov minulých.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Je to už dosť dávno, čo som ležala v nemocničnej, bielej posteli so strachom, či sa zajtra prebudím. Skončili sa vianočné dni, odišli aj Traja králi, keď odovzdali vzácne dary.

...lanské snehy...malé deti...

n

Stará rana, dávno nebolí.

Moje vnúčence už chodia do školy.

s
ss
ss 

Čas sa nedá zastaviť,

aaaaa
aaaaa 

no, keď majú prázdniny,

v čistých vodách jazerných,

aa
aa 

hlboko ukryjú

každučký môj vlas,

šedivý.

aaaa
aaaa 
Zdeňka Javorská

Zdeňka Javorská

Bloger 
  • Počet článkov:  97
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Hovorili mi, že si mám zložiť tie ružové okuliare. Stále ich mám, len trochu vybledli. Zoznam autorových rubrík:  fotobríbehmedzi ľuďmimoje láskytaké malé príbehyobrázkyvidené a odpočuténielen o kvetochRozprávky starej matereSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu